SVATOMARTINSKÉ MČR U15

20.11.2017 08:52

V sobotu 11. listopadu jsme časně ráno nabrali s Honzou směr Ostrava, kde místní klub TJ Sokol Klimkovice pořádal Mistrovství České republiky v kategorii U15. Cesta nám ubíhala rychle a k hale jsme dorazili jako první nedočkavci v půl osmé ráno spolu s pořadateli, kteří byli stejně nedočkaví jako my J. Na tento turnaj jsme přijeli především získat nové zkušenosti.

Mojí spoluhráčkou pro mix byla Lucka Metzová z oddílu TJ Sokol Klimkovice. V prvním kole jsme narazili na pár O. Kalina-E. Šalomounová. Ze třísetové bitvy (23:21,19:21,21:23) jsme nakonec vyšli jako poražení L.

Na řadě byl singl proti J. Hurtníkovi, který jsem nerozehrál dobře a jasně prohrál. Po dvouhodinové přestávce jsem byl připraven sehrát další třísetový zápas proti svému kamarádovi a spoluhráči v deblu, Matěji Šilhanovi z Nejdku. Začátek nevypadal moc dobře a první set jsem prohrál. Nakonec jsem zápas otočil ve svůj prospěch ve třetím setu, za stavu 20:16 pro Matěje, ukázal jsem nervy ze železa a vyhrál 22:20.

Jako poslední disciplína mě čekala čtyřhra chlapců, kterou jsem odehrál se svým dlouhodobým parťákem Matějem. Neúprosný los nám hned na začátek připravil nasazený pár ¾ P. Míra-M. Rzeplinski. Nečekal jsem, že bychom mohli příliš bodů uhrát, takže prohra (21:17,21:12) není z mého pohledu až tak velká ostuda.

Již se těšíme s tátou na další MČR a máma na další prozkoumávačku……Jbohužel na svatomartinskou husu nedošlo…..

 

Honzík a táta

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno