Rady trenéra...občas i fungují:)

14.04.2017 12:53

V sobotu ráno jsme vyrazili na turnaj GPB dospělých na Astře. Tento turnaj měl hojný počet účastníků, ale z Kladna jsme byli pouze tři. Vzhledem k tomu, že jsme jeli ve složení Vojta,Dan,Eva. Tak mix hrál Dan s Evou a následně já s Danem mužský debl. Byli jsme překvapeni, že nastoupil na mužský singl, ale z mého pohledu to bylo dobré rozhodnutí. Mě trošku unavilo to, že  jsem nehrál mix tak můj první zápas se konal az okolo 2 hodiny, takže jsem měl mezi všemi zápasy alespoň 4 hodinovou pauzu. V singlu jsem nastoupil proti Wallerovi. Bohužel jsem prohrál díky mým krátkým výhozům a obraně z zadní části kurtu. V deblu jsem nastoupil s Danem. Docela jsem se tohoto zápasu obával, protože mi bylo jasné, že má úroveň se ani zdaleka nepodobá té Danovi. Byl jsem ale velmi mile překvapen, protože jsme z mého pohledu hráli docela dobře. Chyběl kousek k našemu vítězství, stačila by obrana z prostředka kurtu, raketa nahoře a presnější údery. Na závěr bych chtěl jen říct, že své trenéry byste měli alespoň trochu poslouchat, protože většinou mají pravdu a jejich rady fungují. ;)

autor: Vojta D.

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno