PŘEDZÁPASOVÉ ROZHOVORY

27.11.2012 10:21

O víkendu 1.12. a 2.12.2012 se hraje další kolo Compo Extraligy smíšených družstev. V sobotu 1.12.2012 od 12hodin se v ZŠ Praha-Vinoř, Prachovická 340, 190 17 Praha-Vinoř utkáme s týmem So RadMet Praha A. Naším cílem bude uhrát nejméně remízu a případně se pokusit zvítězit.

V neděli 2.12.2012 se na kurtech Sportovní hala Astra ZM Praha, V Korytech 157/27, Praha 10 střtneme s družstvem TJ Astra ZM Praha A. I v tomto utkání se budeme snažit zvítězit a zajistit si důležité body do dlaší části soutěže.

V rámci přípravy na důležitá utkání jsem si pro vás připravil předzápasové rozhovory s členy Extraligového družstva. Protože jsem skromný a šikovný reportér, podařilo se mi získat velice zajímavé informace z našich Kladenských hvězd.

Poslední rozhovor a bohužel zaslaný po uzávěrce a s indicií, kterou jsem bohužel rozklíčoval až později-kapesníčky vám přináším:

Petr Hošek

Kapesníčky jsme potřebovali docela i my, protože v "přetopené" hale ZŠ Vinoř jsme prostydli a na soupeře jsme dosti kýchali..

Zdravím, sice se zpožděním, ale dřív jsem se k tomu nedostal.

Těšil jsem se samozřejmě na všechny a hlavně na to, že jim o víkendu dáme co proto! Nálada je bojová, tak snad k tomu nezapomenu přibalit i formu, kterou si samozřejmě pečlivě schovávám v trezoru pro zvláštní příležitosti :) Mára nám bude dělat černocha a starat se o věci, tak ho pořádně zaúkoluj Dane :) Jinak singla hraješ samozřejmě ty, když si schováváš formu a na turnajích ji nevyužíváš ;) Ještě poslední zásadní info o soupeřích, že budou potřebovat kapesníčky!

 

Každý určitě viděl film "Císařův pekař, pekařův císař" a kdo by si nepamatoval scénku v podání pana Filipovského - "co děláš?-rozbíjím atom a jde ti to? moc ne.." My na Kladně máme to štěstí, že čtvrtý rozhovor jsem udělal s prvním člověkem, který vynalezl novou metodu rozbití atomu a to s pomocí motivačního prvku. Tak co děláš?

Marek Teller

Tady je zachycen, ihned po svém prvním rozbitém atomu, vidíte ten šibalský víraz člověka, který ví...

1) Chyběl jsem vám:)

- Hlavně to jak se mě pořád snažíš „píp“ (motivovat) tři metry dlouhým klackem:).

2) Těšíte se na mě:)

- Nemůžu dospat...

3) Těšíte se na ostatníJ:)

- Samozřejmě. Kvuli vám moje srdce zčernalo a je ze mě pravý Kladeňák...

4) Těšíte se na ligu?

- Těšil bych se víc, kdybych mohl hrát...pzn. autora: když hezky poprosíš, tak uvidíme:)

5) Jaká je fazóna?

- No comment...

6) Nějaká nová zajímavá zranění?

- Ne. Jen ta stará nezajímavá...

7) Kdo nehraje, stará se nám o věci?

- Dovolim si nesouhlasit. Zde jde jednoznačně o diskriminaci tělesně postižených občanů...

8) Nějaké přání na svačinku?

- Pivko.

9) Nápad jak strávit sobotní večer?

- Něco dáme dohromady na místě...

10) Zasloužíte si nějaké povzbuzovače?

To je moje pozice, takže jestli žádný nechcete, tak já se nějak zabavim:)...

11) Nějaké zásadní info od soupeřů?

Jsou horší než my.

12) Kdo bude hrát singly?

Já ne, což by nám mělo zlepšit šanci na úspěch...

Uvidíme se o víkendu. Doufám, že urveme výhru s Astrou a aspoň remízu s Meťákem. Zatim

Marek

Rozhovor dělal: Dan Skrčený

PS: jak čtu rozhovory, tak ti moji hráči myslí jen na jídlo o pivko...no hlavně, že jim jde to hraní:)

 

Třetí rozhovor děláme s naší zahraniční posilou, kterou jsme získali celkem kuriozně. Potkali jsme se náhodou v Benátkách a se smutnýma očima nás žádal jestli by u nás mohl hrát. Neměli jsme nic proti, ale jistotu, že si zahraje neměl. Zvláštní shodou okolností se zranili dva hráči před prvním kolem. Jejich zranění jsou zahalena stále tajemstvím, ale svou šanci tedy dostal...

 

Ivo Stoklas

Už víte co znamená levitace....

1) Chyběl jsem vám?

- Chyběly mi hlavně obědy a večeře, které jsou samozřejmě úzce spojeny s tebou, takže asi ano :-)

2) Těšíte se na mě? - viz. otázka č.1

- Hlavně na obědy a večeře, které jsou ale úzce spjaty s tebou, takže stoprocentně!

3) Těšíte se na ostatní?

- I přesto, že mi neplatí obědy a večeře, tak se na ně velmi těším.

4) Těšíte se na ligu?

- Já se budu zase opakovat, ale kdo by se netěšil na jídlo? :-)

5) Jaká je fazóna?

- Špatná, takže ideální rozpoložení před ligovým víkendem.

6) Nějaká nová zajímavá zranění?

- Psychická újma z 5-ti hodinové přednášky.

7) Kdo nehraje, stará se nám o věci?

- Určitě, ale bude to nefér vůči Márovi - celý rok nebude dělat nic jiného. Takže vlastně skvělý nápad. Ještě bych zavedl, že kdo nehraje, staví koberce (zamyšlení na příští ligové kolo).

8) Nějaké přání na svačinku?

- Jakékoliv teplé jídlo v minimálním objemu 5kg na hlavu a zápas.

9) Nápad jak strávit sobotní večer?

- Smysluplněji než právě trávím stredeční odpoledne na akademické půdě.

10) Zasloužíte si nějaké povzbuzovače?

- Nemůžeme chtít všechno, spokojím se s tím jídlem :-).

11) Nejaké zásadní info od soupeřů?

- Péťa takticky vezl Maxe z tréninku a tudíž bych dotaz směřoval na něho.

12) Kdo bude hrát singly?

- Já si toho singla zahraju, pokud se nikdo nehlásí. Ale zas abych si nezkazil dobrou bilanci. Navrhoval bych, aby singla šel hrát někdo, kdo si tu bilanci může pouze zlepšit.. :-)

Rozhovor dělal: Dan Skrčený

PS: je hezké vědět, že motivace funguje, stačí sehnat zabijačku a soupeř nemá šanci..:)

 

Druhý rozhovor přichází s naším nejmladším členem týmu, kterým je:

Jarda Holeček jun.

Jarda nahodil výraz vysokoškoláka, jen mi víme jak to je....:)

1) Chyběl jsem vám:)

- Ani nevím, žže jsi byl pryč...

2) Těšíte se na mě:)

- Příližš osobní otázka.

3) Těšíte se na ostatní:)

- Rozhodně ano

4) Těšíte se na ligu?

- ano Rozhodně

5) Jaká je fazóna?

- Všechny, kterým nahrávám, porážím bez problémů

6) Nějaká nová zajímavá zranění?

- Odřel jsem si ucho, Bára tvrdí, že i uvnitř.

7) Kdo nehraje, stará se nám o věci?

- Podle toho, kdo nehraje a jak se umí starat o věci.

8) Nějaké přání na svačinku?

- Aby jí bylo mnoho.

9) Nápad jak strávit sobotní večer?

- Snad nedělní ne?

10) Zasloužíte si nějaké povzbuzovače?

- Zaslouží si nás vidět povzbuzovači?

11) Nejaké zásadní info od soupeřů?

- se ke mně nedostalo.

12) Kdo bude hrát singly?

- Ten koho napíšeme na soupisku.

 

Rozhovor dělal: Dan Skrčený

PS: všichni v klubu jsou zvědaví, s jakými raketami se Jarda vytasí na ligu, jeho NS 9900 již nikdo dlouho neviděl..:)

 

Tady je první rozhovor s našemi krásnějšími polovičkami týmu.

Při pokládání mých vážných dotazů se Martinka tvářila takto...

Po přečtení mých otázek, stále nechápu jeji výraz na vážná témata...:)

Ahoj všichni,když si to Dan přeje  tak to teda vyhrajeme :-)

 

1)Chyběl jsem vám?

Někdy trošku

2)Těšíte se na mě-?

Občas ano:-)

3)Těšíte se na ostatní?

Já nejvíc na Máru a jeho rozehrávku.

4)Těšíte se na ligu?

Ano 

5)Jaká je fazóna?

Už 2 treninky jsem neporazitelná..

6)Nějaká nová zajímavá zranění?

Bouchla jsem se do hlavy(trošku, před 20 lety-stale trvalé následky)

7)Kdo nehraje, stará se nám o věci?

Já hraju..

8)Nějaké přání na svačinku?

Dala bych si třeba toustíček.

9)Nápad jak strávit sobotní večer?

Aquapark Beroun, pak společenský večer (třeba aktivity) u mě v Koněprusích. 

10)Zasloužíte si nějaké povzbuzovače?

Ne, nejsem na to zvyklá..

11)Nejaké zásadní info od soupeřů?

Bojí se.

12)Kdo bude hrát singly?

Monika jako vždycky, já panská trojka ( jako singl č. 3)

 

Jinak zítra mám trenink od  20hod v Jehnicícch,  tak jsem zvědavá jestli mě taky pujdeš omrknout:-) 

 

Ahooj všem, krásný den..

 

Rozhovor dělal: Dan Skrčený

PS: mé moto novináře zní, proč do článku za věty psát smích, když článek se dá udělat s obrázkem smějícího se dotazovaného:)

 


 

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno