PRAHA V BARVÁCH BRONZU

19.05.2017 08:32

Druhou květnovou neděli jsem já, Vojta Volf a Honzík Altera vyrazili do Prahy na 2. GPA U17.

Turnaj začal klasicky mixovými zápasy, ve kterých se sem Honza ani Vojta neprobojovali. Já s Kačkou jsme porazili v prvním kole Benáteckou dvojici Pavlíček – Kožnarová a dokázali jsme se probojovat i přes druhé kolo, kde jsme porazili dvojici Slíva – Otáhalová. Ve třetím kole už nám bohužel nestačili síly proti nasazeným jedničkám Kulíšek – Sonnková a tento zápas jsme nedokázali vyhrát.

Do bojů v singlu jsme nastoupil pouze já. Po prvním volném kole jsem hned vlétl na Ondru Šilhana a porazil ho 21:17 21:10. Ve čtvrtfinále jsem narazil na nasazeného Jaroslava Chlubnu Olomouce, ale nelekl jsem se a hned od prvního míče jsem hrál naplno a zápas jsem dokázal vyhrát 21:14 21:14. Jako další soupeř mě v nedělním semifinálovém souboji čekal Jan Janoštík, na kterého jsem však  nedokázal najít zbraň a zápas jsem prohrál 2:21 a 16:21. S třetím místem jsme však maximálně spokojen.

Honza s Vojtou po dlouhém čekání, focení a fandění mé maličkosti nastoupili v mužské čtyřhře proti páru Dostál – Brázda. I přes snahu a bojové nasazení nedokázali strhnout výhru na svoji stranu a podlehli moravskému páru 21:7 21:9.

autor: Miki

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno