NE KAŽDÝ DEN PORAZÍME HRÁČE NO. 1

13.02.2017 14:34

Víkend byl ve znamení další turnajové porce. Tato porce byla určena pro 2, které neschvátili nemoce, prázdniny a jiné zábavné programy. Honzík Altera vyrazil směr Praha na GPA U15 a jeho příběh se dozvíte od něj. Na turnaj dospělých GPB v Mostě jsem vyrazil osamocen s formou zahalenou v mlze, která by se dala krájet. Na rozehřátí jsem si dal mix s Verčou Kubečkovou, který byl příjemným rozehráním, ale s krátkým příběhem s koncem v 1. kole. Následovalo krásných 6hodin volna, kdy jsem mohl pozorovat různé styly badmintonu a většinu času trávit s knihou a rozebíráním smyslu života s deblovým partnerem Marou Tellerem. Když nadešel čas, abychom vytáhli své zbraně z bagů, tak se setmělo (nejenom venku, ale i v hale). Los nám ukázal svou tvář a s naší filozofií, že osud je v rukou sudiček, které nám jej předou u kořenů stromu života, jsme se vrhli na soupeře. Deblový turnaj měl dobrou úroveň a to zastoupením hráčů z extraligy, 1. ligy, dvojice, která je v současné době jedničkami na žebříčku ČR. S Markem jsme se srovnali s podmínkami, nasadili oblíbenou taktiku rám, prasátko, rám a začali otevírat cestu, která neměla být jenom cíl. Zvládli jsme to, a jak Mára podotkl: „Podívej se, až kam jsem dotáhl hráče z oblastního přeboru:)“. Toto naše další společné vítězství na turnaji bylo okořeněno finálovým zápasem a výhrou nad Lukášem Holubem s Janem Hubáčkem, kteří patří dlouhodobě ke špičce ČR a jsou současné jedničky v ČR a jak bylo řečeno v úvodu, ne každý den porážíme hráče č. 1, ale ještě to stále umíme. Pro mě bylo nej, že jsem mohl udělat po posledním míčku něco, co jsem slíbil Náťovi:)). Tak dámy a pánové jak říká Belt: „ťa ťa ťáááááááááá“

Tak příště nás bude určitě více hájit kladenské barvy a tímto vás zvu na náš další turnaj kategorie GPC dospělých.

Belt:)

autor: Dan

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno