MČR U15 HRADEC KRÁLOVÉ

29.04.2014 08:54

O víkendu 26.-27.4.2014 se konalo Mistrovství České republiky kategorie U15 v Hradci Králové. Jelikož jsem se z důvodů zranění nemohla zúčastnit Krajského přeboru, nebylo do poslední chvíle jasné, zda se tohoto mistrovství zúčastním. Nakonec, díky mému postavení v žebříčku, jsem obdržela divokou kartu a já se tak mohla začít těšit na vrchol sezóny, kterým bylo již zmíněné mistrovství republiky. Jako každý obdobný turnaj, tak i tento začal mixy. Mix jsem hrála s Kristianem Lecianem a hned v druhém kole jsme bohužel narazili na vítěze posledního GPA U17  Hubáčka a Járovou. Přesto, že jsem s Kristianem hrála poprvé, tak jsme byli vyrovnaným soupeřem a prohráli jsme až ve třetím setu 21:16. Ve dvouhře jsem v prvním kole narazila na Veroniku Dobiášovou, kterou se mi povedlo porazit. Vypadla jsem až ve třetím kole, kde jsem prohrála s Bertou Ausbergerovou. Ale myslím, že i v tomto zápase jsem podala celkem slušný výkon. Škoda jen, že jsem v závěru druhého setu, udělala 5 nevynucených chyb za sebou. Čtyřhru jsem hrála s Janou Adámkovou a hned v prvním kole jsme narazily na Terku Typltovou a Adélu Vackovou, které nám po třísetové bitvě a nejtěsnějšími výsledky vystavily stopku do dalších kol.

Celkově mám z turnaje dobrý pocit, a myslím, že jsem dokázala „prodat“ to, co jsem za poslední tři měsíce natrénovala a že má snaha tvrdě trénovat se vyplatila.

Kompletní výsledky turnaje zde:  https://goo.gl/I6QKH6

Anežka

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno