Extraligová rekonvalescence - část šestá

11.04.2014 00:22

Finále extraligy se nezadržitelně blíží a zatímco více než polovina extraligového družstva už se nějakou dobu prohání po kurtech a pilně trénuje, pár našich badmintonistů se stále ještě zotavuje. Pro kladenské fanoušky však máme dobrou zprávu: dnes doplnil extraligovou sestavu mazák všemi mastmi mazaný, který se už s badmintonem podíval na konec světa a ještě dál.

Touto posilou není nikdo jiný než Honza Jirásek, svým kapitánem přezdívaný "Kudlanka". Z extraligových zápasů ho známe především jako deblistu, který svou rychlou a nekompromisní hrou už poslal nejednoho soupeře do věčných lovišť. 

Jeho tvrdé smeče, důrazná hra na síti a desítky let zkušeností z něj dělají obávaného protivníka, se kterým si není radno zahrávat. Jistě se ptáte - je vůbec možné, aby míčkomlat takové úrovně svou hru ještě zlepšil?

Odpovězme jedním slovem: Yonexius.

Přestože o něm kolují nejrůznější pověsti, šílenému doktorovi jisté kvality prostě neodpářeme. Je to právě Yonexius, kdo dokáže jakéhokoliv hráče vynést ještě o kus výše nad pomyslný vrchol, kterého právě dosáhl - a tak se i Honza rozhodl využít jeho služeb.

Jak už bylo řečeno, Honza je rozený deblista, a hra na síti je pro něj zcela zásadní zbraní: "Ten pocit, když vám po mocném útoku soupeř naleje poslední míček na síť a vy ho zavrtáte do podlahy, ten je prostě k nezaplacení. Dlouho jsem přemýšlel, co by mi umožnilo si tyto okamžiky ještě více vychutnat a nakonec jsem se rozhodl. Vždycky jsem měl rád Randalla z animáku Příšerky s. r. o., a uvědomil jsem si, že teď mám jedinečnou možnost se mu svým vzhledem přiblížit a zároveň ještě zlepšit mé pokrytí míčků na síti. Z mé modifikace jsem nadšený."

Stejně nadšení jsou zřejmě i "Kudlankovi" spoluhráči - změna, kterou náš hráč prošel, jim totiž slouží jako bohatý zdroj inspirace k vymýšlení nejrůznějších přezdívek. "Jasně, pár jsme mu jich už dali," pochechtává se kapitán družstva spokojeně, procházeje kolem na svých chůdách.

Ať už tedy v sobotu nastoupí na kurt Aragog, kapitán Grievous nebo dokonce Mnohoruký Edward, můžeme si být jistí, že Honza bude držet osud kladenského družstva pevně v rukou.

Zpět

Vyhledávání

© BaC Kladno 2012

Vytvořeno editory BaC Kladno